renungan mataku...

2011



Monday, April 25, 2011

musik saya

listen, my heart beat

my silent shout ( im going to sing )

everyone said that's not going to work,and it's going to be hard

but i'm going to sing..how many tears and hurt for this song

im going to sing. now its really me..

this kind of image me

until when im going to shout. even though everyone doesnt know

and everyone's laughing...i'm singing

placed on top of the white keyboard

numerous time im going to sing

if you hold a little, a little more. that day will come

i'm going to sing..how many tears and pain for this song

im going to sing. now its really me..

this kind of image me

until when im going to shout. even though everyone doesnt know

and everyone's laughing.

some people say..it cant be done...some say its a game that cant be won

i've seen my share...ups and downs..thru the pain of it all..

sweet melody's my remedy

piano keys played in harmony my heart beats to the drum..music is what i breathe

thick and thin, rain or snow...from deep within my soul...forever sing my song

calm down...



in malay


mendengar, hati saya berdetak

saya diam berteriak (saya akan menyanyikan)

semua orang mengatakan bahawa tidak akan bekerja, dan itu akan sukar

tapi aku akan menyanyi .. berapa banyak air mata dan sakit hati untuk lagu ini

saya akan menyanyi. sekarang yang benar-benar saya ..

semacam ini gambar saya

sampai bila-bila saya akan menjerit...tetap buat meskipun semua orang tahu

dan semua orang tertawa ... aku menyanyi

ditempatkan di atas keyboard putih

akan terus banyak masa akan menyanyikan

jika anda memegang sedikit, sedikit lebih. hari itu akan datang

Aku akan bernyanyi .. berapa banyak air mata dan rasa sakit untuk lagu ini

saya akan terus menyanyi. sekarang yang benar-benar saya ..


semacam ini gambar saya

sampai bila-bila saya akan akan menjerit. tetap buat meskipun semua orang tahu

dan semua orang tertawa.

beberapa orang mengatakan .. tak boleh dilakukan ... beberapa orang mengatakan permainan syarikat yang dimenangi tidak boleh

Aku pernah melihat berkongsi ... suka dan duka .. melalui rasa sakit itu semua ..

melodi manis ubat saya

tuts piano dimainkan dalam harmoni jantung saya berdetak dengan muzik drum .. apa yang saya bernafas

tebal dan tipis, hujan atau salji ... dari dalam jiwa saya ... selamanya menyanyikan lagu saya

tenang ...



No comments:

Post a Comment

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music