renungan mataku...

2011



Thursday, April 21, 2011

airport ke terminal bas ni ?????


TERMINAL BERSEPADU SELATAN VS PUDU TERMINAL


dalam kepala ni fikir nak cari mesin atm...sebabnya...nanti cerita kemudian...
mula-mula sampai masih lagi anggap macam terminal bas biasa..macam kat kuantan, kat ipoh, kat hentian putra...tapi....jeng2


bila naik atas...airport ke ni???
transnasional ada aircraft??
tapi takkan lah pergi tg malim ada service airline...ade ke flight gi sane..haha


mewah kan tempat ni

betul-betul macam airport..(teman wanita saya bagitau )


aku : encik polis, tumpang tanya boleh? mesin atm mane eh??

encik polis yg tough : err...mesin atm lum pasang lagi...

aku : kat mana atm yg paling dekat ea ??

encik polis : x tau la...

adoiii..macam mana lulus jadi polis ni...haha

mesin atm belum pasang lagi, duit dalam poket ada rm 1.45 je..haha

pagi tadi tak sempat cucuk ( memang sengaja malas cucuk ) bangun pun kul 6am, 6.50am da nek bus...memang tak sempat..memang dah biasa macam ni, so, tak de lah bimbang sangat lau poket kosong..lagipun sekarang ni, nak beli apa-apa boleh pakai kad bank trus...

pencarian di teruskan...nek la jejantas seberang jalan sebab ternampak kedai yang ada mesin atm..kedai apakah yang ada atm?? cuba teka??


nampak tak kedai apa sebelah KFC tu???
kedai tu ada mesin atm...nak tau kedai apa..datang la ke terminal pudu...

daripada sini pergi ke LRT kat Plaza Rakyat, so amik la tiket ke Bandar Tasik Selatan,

nie pulak ruang menunggunye..cantik x??


inilah terminal bas baru kat Bandar Tasik selatan, Namanya TBS



APA ITU TBS???

Terminal Bersepadu Selatan




cantikkan...


info :

untuk perjalanan ke utara..anda perlu membeli tiket di pudu

untuk perjalanan ke selatan, anda perlu beli tiket di TBS

No comments:

Post a Comment

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music





NASA's Shuttle/Rocket Missions Countdown