renungan mataku...

2011



Tuesday, February 22, 2011

CUMA AKU...hati ini kembali tenang


perkahwinan ubat segalanya bagi pasangan bercinta...kasih sayang selepas itu tiada siapa larang...malahan, lepas tu boleh la selalu peluk seerat-erat sehingga tidak mampu bernafas...lemas dalam dakapan...ciuman penuh ghairah kemesraan..sehingga segala kecelaruan hilang...kebahagiaan yang dicari muncul.....mendamaikan jiwa


selepas meluahkan segalanya....

cinta ibarat kentut...kalau terus dipendam..ditahan..pasti x dapat tahan..kemudian kembung perut...masuk angin...tidak sedap duduk..gelisah....ubatnya hanyalah melepaskan angin tersebut...haha...

selepas kahwin :

si suami : bruttt....prettzz....hisshh.....fuh!!! (bunyi angin keluar dari bawah ) lega....haha..

si isteri : WOI...BUSUK LA !!!SAPE MELEPAS NI??? X SOPAN LANGSUNG !!!


sebelum kahwin semua hebat belaka...saat hangat bercinta semua nampak baik-baik sahaja...semua yang tidak baik nampak indah di mata....

berjayanya sebuah perkahwinan adalah sampai bilakah pasangan tersebut dapat meneruskan kehangatan cinta mereka seperti hari pertama perkahwian...







alhamdulillah...hati ini telah kembali normal...redalah segala kekusutan yang menghantui jiwa ini kerana bahana Cinta yang tak kesampaian...haha..

tapi...bukan bermakna berakhirnya perjuangan..kerana masih banyak lagi yang belum ditunaikan...

tanggungjawab terhadap agama Islam...terhadap diri sendiri...terhadap ibu bapa dan keluarga tersayang...serta tanggungjawab pada negara, dunia, angkasa raya..



jadi tidak perlulah berputus asa hanya kerana sebuah cinta yang tidak kesampaian..tetapi kekalkanlah semangat anda untuk meneruskan hidup..mencari kekayaan duniawi seperti hidup didunia untuk selama-lamanya..

dan..





mencari kebahagiaan akhirat dengan mengingatiNya seperti nyawa kita tinggal beberapa jam
sahaja lagi di DUNIA ini...









aku suka kamu
aku cinta kamu

aku sayang kamu
tapi kamu tak suke aku

aaa....aaaa.....aa......aaa.....aaaa....

em2

aku pandang kamu
aku bayangkan diri mu

aku rindu kamu
tapi kamu tak rindu aku

mane ade cinta jika tiada rindu
mane ade kasih jika tiada sayang

apa kata kamu
mahu rindu atau maju

mungkin cuma aku
tapi kamu belum tentu

untuk apa cinta jika tidak sudi
untuk apa kasih jika tak memberi

oohh...wei...ohh

aku suka kamu
aku cinta kamu

aku sayang kamu
tapi kamu x suke aku

mana ada cinta tiada rindu
mana ada kasih jika tiada sayang

untuk apa cinta jika tidak sudi
untuk ape kasih jika tak memberi

mana ada cinta jika tiada rindu
mana ada kasih jika tiada sayang

untuk apa cinta jika tidak sudi
untuk ape kasih jika tak memberi

mana ada cinta jika tiada rindu
mana ada kasih jika tiada sayang

lagu heliza helmi..

cuma aku

No comments:

Post a Comment

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music