renungan mataku...

2011



Sunday, February 20, 2011

Bila kasih tak LaGi untukku







Subhanallah...Maha Suci Allah...cantikkan matahari baru bangun tido???


jika diberi peluang...ingin sangat hati ini...bersama orang yang disayangi melihat suasana begini bersama-sama...

bangun awal2 pagi..lepas solat subuh berjemaah..ingin sekali mengajak dirimu keluar berpimpinan tangan di gigi pantai...melihat suasana indah begini....


namun.....



usah di tangiskan....

usah di renungkan....

usah di kenangkan....

usah diingatkan.....

usah diungkitkan...

usah fikirkan....

di lubuk hatiku kau adalah ratuku.....

sampainya hatimu..

bila kasih tak lagi untukku

bila hati tak lagi padaku

mengapa harus dia yang merebut dirimu

bila aku tak baik untukmu

dan bila dia bahagia dirimu

aku kan pergi meski hati tak akan rela



Musnah segala impian


Berkecai di simpang jalan


Engkau yang aku sayang kini milik orang

Biarlah aku pergi

Agar dirimu kan bahagia

Tak perlu aku tunggu lagi

Tak perlu aku cari

Jawapan yang pasti

Sengsara sendiri

Inikah balasanmu

Padaku yang menanti





1 comment:

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music