renungan mataku...

2011



Wednesday, June 8, 2011

susah senang tetap bersama...




kawan sewaktu kita senang..ramai kan??

tapi..bila kita dalam kesusahan....ada berapa orang yang masih setia bersama????


sebab itulah...daku lebih suke bersama dengan insan-insan yang dalam kesusahan daripada yang sedang bergembira...

tak kiralah...yang tengah sedih ke...sakit ke...kecewa ke...

aku lebih suka menemani mereka...menjadi pendengar setia...daripada bergembira bersama yang lain...


kadang-kadang...bila ada majlis2 yang paling bahagia buat kawan-kawan pun tak dapat pergi event tu..sebab ada hal lain yang lebih penting...


sekiranya di beri pilihan antara..kawan..sahabat..dan keluarga...

daku akan sentiasa meletakkan keluargaku ditempat teratas...

maafkan daku....

kalau keluarga kita..tak kira..waktu kita susah ke..senang ke..sentiasa bersama kita...

hujung minggu yang lepas..memang banyak masa yang daku habiskan bersama family...pada tahun ni...2011..kami tak pernah lagi dapat peluang kumpul ramai2..together2..sume ada komitmen sendiri...


dan...

alhamdulillah...pada cuti sekolah ni..dapat lah kumpul...tapi..tak semua jugak...

anak buah plop demam..batuk2...abah2 dorang plop..busy ngan kijo..so..daku lah yg jd papa plop...ayah am ke???

haha...

kesian budak2 ni...

2 comments:

  1. aslmkm...btol pe yg anta katekn 2..antara seribu org kwn yg kt ade hny seorg sje yg snggup mnemani kt dalam susah maupun senang...yg slbihnye hnyelah kwn yg snggup mnemani kt dgn kegmbiraan...

    ReplyDelete
  2. sahabat selamanya... blogmusafir..ye.. http://amanjamaluddin.blogspot.com/

    ReplyDelete

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music





NASA's Shuttle/Rocket Missions Countdown