renungan mataku...

2011



Wednesday, June 15, 2011

lost memory



lihatlah bagaimana adik ( abe cik ) dengan berat 98kg duduk atas blakang ambo dengan berat 63 kg








selepas tu...tambah lagi satu level..

nak letak sepupu yang darjah 1 nek atas ambo...

tapi kan.....


berdebuk.....gush2....


jatuh kepala dulu atas jalan tar tu...

then....






selepas kejadian...








malam tu bermalam di wad...semalaman...ambo dah tak ingat apa yang berlaku....

ambo boleh masuk air sendiri...tukar air..sume 2 botol lebih...cabut tube pun sendiri....

mak cerita ambo asyik tanya soalan..kenapa sakit kepala..mak dah banyak kali cerita benda yang sama...tapi
still lagii tanye...

yang kelakar...

asyik tanye adik..sekarang tahun 2012 kan??

saya dah abis belajar kan???

dah keje kan??

pasang sayap...kat subang


mak dah kuar wad??

soalan ni balik kepada tahun 2010 plop...

haha...


then tanya lagi...kepala ni sakit sebab buah durian jatuh masa kutip durian kat belakang tasik kan???

pastu ada penjahat...berlawan ngan jahat..then kena pukul dengan orang jahat kat kepala...

padahal ambo bergurau dengan adik sendiri....

lagi lucu...

solat isyak sampai 3 kali...2 kali kat umah....sekali kat katil wad...

tak sedar pun ..scan..

tak ingat pun kena x-ray

sedar2 besoknye bangun subuh...kenapa tangan ada air...

rase malam tadi baru nek bus balik kg...

haha....

laparnya x tertahan...rasa macam dah seminggu tak makan...

padahal malam tadi dah 2 kali makan nasi adik cerita...mak ayah xde gi masjid...

sampai sekarang masih tak dapat flash back lagi....

penimnye....

3 comments:

  1. hurmm...2 la...nga ujan wat aksi cmtu lak..ish2..huhu

    ReplyDelete
  2. Just saw it and its very good. Thanks for the post.

    ReplyDelete
  3. hahaha, waw, you're a strong guy ! ^^

    i came here for a blog walking, so, caon you visit my blog too? ^^
    www.catatanseorangsiswa.blogspot.com
    you can advertise your blog there.. ^^

    ReplyDelete

nothing can fly without airfoil...

but i try my best to do it




luahan.....dengarla muzik berbicara










Music





NASA's Shuttle/Rocket Missions Countdown